Een nieuwe start !

Een behoorlijk hectische week achter de rug: de voorstelling van de zomertrends voor 2013 van Delhaize, verjaardag van schoonpapa, zelf verjaren, de echtgenoot die met hamer en beitel een nieuwe website bouwt en foto's ontwikkelt, kleindochter die schittert op het podium en 'yours truly' die een hoofd vol nieuwe recept ideeën heeft.

Dit is hem dus geworden, een frisse, moderne site met meer mogelijkheden. Hopelijk vinden jullie het leuk.

Laat ik voor mijn nieuwe start maar meteen even verwijzen naar de perslunch van Delhaize, waar we trouwens van de kunsten van de Belgische BBQ kampioenen 2012 mochten genieten (afspraak op 25 augustus in Oostende).


De trends voor de zomer van 2013 zijn super lekker en vooral eenvoudig:

Prosecco is aan de beurt voor een bubbelende apero


maar ook een lekkere cock- of mocktail op basis van siroop van Monin met gin of rum zijn deze zomer helemaal in

gooi de mayonaise en andere vettige sauzen maar overboord, 2013 is het jaar van de salsa's en chutneys


en terug van eigenlijk nooit helemaal weg geweest: Ribben! Els we komen eraan ;-)


ook op de grill dit jaar en heel volgens de laatste mode: een stukje eend

voor het dessert neem je dit jaar een makaron in de meest felle kleuren die er zijn.


Zoals je van mij mag verwachten breng ik in de loop van de volgende weken en maanden mijn eigen aangepaste (lees gezonde) versies van al dat lekkers!






 
 

Met dank aan: