Temperaturen van mijn 3-oven AGA

hete plaat (linkerplaat): ongeveer 400°
sudderplaat (rechterplaat): ongeveer 220°
braadoven: 220° - 240°
bakoven: 160° - 180°
sudderoven: 90° - 110°

zondag 10 maart 2013

Brood triootje

Vandaag heb ik me helemaal laten gaan. Casa Latti is gevuld met de geur en het knisperen van versgebakken brood. Dat is nu eens iets waar ik niet genoeg van krijg, elk brood die uit de oven komt, maakt me telkens blij.

Het grote brood is een volkoren spelt met roggedesem, rozijnen, walnoten en speculooskruiden. De korenhalm is een Italiaans kruidenbrood. De bloempotbroodjes zijn ciabatta broodjes met rozemarijn. Aub zeg...

Straks gaan we ervan genieten met kaas van het Baliehof, een Merlot van wijnhuis Douchy en goed gezelschap!

Brood triootje
Brood triootje
Brood triootje


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly